Intersnack, d. o. o.

Odgovornost do

potrošnikov

Uvajanje inovacij za boljše, okusne izbire

Nenehno uvajamo inovacije, da bi zagotovili visoko kakovostne prigrizke, odličnega okusa, ki obravnavajo vprašanja o trajnosti in o zdravju ljudi po vsem svetu. Z našimi potrošniki komuniciramo odgovorno. Delimo informacije, da potrošniki točno vedo, kaj dobijo, ko izberejo enega od naših prigrizkov.

Odličen okus ob najvišji kakovosti

Na vseh naših trgih potrošnikom nudio prigrizke, ki so odličnega okusa, vendar ustrezajo njihovim lokalnim željam. Hkrati sprejemamo tudi ukrepe za zagotovitev varnosti in kakovosti hrane pri vsem, kar počnemo.

Boljša izbira

Potrošniki želijo uživati v prigrizkih, ki dopolnjujejo njihov uravnotežen življenjski slog, vendar so kljub temu odličnega okusa. Vlagamo v tehnologijo, spremembo receptur v čiste, naravne sesavine, ki zagotavljajo okuse, ki jih imajo naši potrošniki radi, ob tem tudi zmanjšujemo nasičene maščobe in sol.

Poštena, iskrena komunikacija

Odgovorno, informativno in transparentno komuniciranje je ključnega pomena za naše potrošnike, saj jim omogoča ozaveščeno izbiro. Na spletno in na embalaži delimo podrobnosti o hranilih, hrani in trajnosti, kar omogoča potrošnikom pravo izbiro. 

Potrošniki

Uvajanje inovacij za boljše, okusne izbire

Primeri, kaj smo dosegli do sedaj

82 %

izdelkov

vsebuje le naravne arome

99 %

izdelkov

ne vsebuje umetnih barvil ali sladil

95 %

izdelkov

ne vsebuje umetnih ojačevalcev okusa

97 %

vseh proizvodnih enot

izdelkov vsebuje sončnično ali repično olje z nizko vsebnostjo nasičenih maščob

Odgovornost do potrošnikov | Zgodbe

Uvajanje inovacij

Za odličen okus in boljšo izbiro

Potrošniki danes zahtevajo več izdelkov, ki ustrezajo zdravemu in trajnostnemu življenjskemu slogu. S svojim strokovnim znanjem izboljšujemo in prilagajamo naše izdelke ter ustvarjamo privlačne, trajnostno proizvedene prigrizke z izboljšanim prehranskim profilom.

Naše recepte preoblikujemo s poudarkom na čistih, naravnih sestavinah, ki zagotavljajo okuse, ki jih potrošniki obožujejo, hkrati pa zmanjšujemo vsebnost nasičenih maščob in soli. Temu pravimo premišljeno razvajanje.

Odgovorno trženje: Intersnack je podpisal

EU zavezo

Skupina Intersnack je član Evropskega združenje proizvajalcev prigrizkov (European Snacks Association - ESA) in podpisnica EU zaveze.

EU Zaveza je prostovoljna iniciativa, ki so jo vzpostavili vodilna podjetja s področja hrane in pijač z namenom spremeniti način oglaševanja otrokom, ki so mlajši od 13 let. To je odgovor vodilnih v industriji na pozive inštitucij EU živilski industriji, naj uporabi komercialna sporočila za podporo staršem pri pravilni izbiri prehrane in življenjskega sloga svojih otrok. 

V skladu z našimi načeli odgovornega trženja otrokom se je skupina Intersnack z zadnjo izboljšavo EU zaveze leta 2022 zavezala, da otrokom sploh ne bo oglaševala izdelkov na osnovi krompirja.

Če opazite kakršno koli tržno sporočilo, ki bi lahko kršilo zavezo EU, in želite vložiti pritožbo, kliknite tukaj.

EU Pledge Logo

Preberi več

Odgovornost do okolja

Odgovornost do družbe

Odgovornost do zaposlenih